Wilgenknotten (10-12-2022)

Op de eerste winterse zaterdag, 10 dec 2022, hebben zes leden van de werkgroep ‘werken in het landschap’ zich uitgeleefd op het knotten van wilgen. In het begin hadden we ijskoude vingers, maar al snel kregen we het warm en gingen enkele jassen uit.

Het wat een heerlijke ochtend om te zagen en knippen in een winterse omgeving. Op 7 en 21 januari 2023 gaan we verder. Kom jij ook?  

Voor informatie en aanmelden Michiel Keizer 

 

Deel dit bericht:
Gerelateerde berichten
Thema Ruimtelijke Ordening

Update Henschotermeer

Zoals bekend, hebben MMN en VBMM in de zomer van 2024 gezamenlijk beroep ingesteld bij de Raad van State tegen de gewijzigde vaststelling van het

Lees verder »
Thema Plantenasiel

Plantenasiel weer open

Op 12 april was het dan eindelijk zover. Het Plantenasiel is weer open gegaan. Het was een gezellige en goed bezochte middag. Het mooie weer

Lees verder »