Verbreding A12 en tunnel in Maarsbergen

Het onderwerp blijft de gemoederen voorlopig bezighouden. Rijkswaterstaat weet nog niet hoe zij de tunnelbak moet uitvoeren en bovendien verschijnen er weer berichten in de pers over toch een Hogesnelheidstrein met omleiding langs de zuidkant van Maarn.

Het bestuur blijft de ontwikkelingen nauwlettend volgen onder andere vanwege eventuele gevolgen voor de waterstand in de kolken, de toekomst van de in de omgeving aanwezige unieke bomen en de langdurige overlast vooral voor de bewoners.

Deel dit bericht:
Gerelateerde berichten
Thema Ruimtelijke Ordening

Update Henschotermeer

Zoals bekend, hebben MMN en VBMM in de zomer van 2024 gezamenlijk beroep ingesteld bij de Raad van State tegen de gewijzigde vaststelling van het

Lees verder »
Thema Plantenasiel

Plantenasiel weer open

Op 12 april was het dan eindelijk zover. Het Plantenasiel is weer open gegaan. Het was een gezellige en goed bezochte middag. Het mooie weer

Lees verder »