FACEBOOK

Op 28 september 2011 plaatste Maarn-Maarsbergen Natuurlijk haar eerste bericht op Facebook.. Het ging over een kinderactiviteit: het picknicken op de Koeheuvels tussen de schapen. 

MMN heeft er voor gekozen om Facebook te gebruiken, omdat we meenden hiermee  inwoners van Maarn en Maarsbergen te bereiken, die we niet of minder gemakkelijk kunnen bereiken via De Modderkoning en onze website.

Op Facebook hebben we de afgelopen twee jaar allerlei berichten geplaatst, zoals aankondigingen van MMN activiteiten en verslagen (met foto’s) van gehouden activiteiten met kinderen en volwassenen. Enkele weken geleden heeft een van onze leden gevraagd of wij haar wilden helpen met zoeken naar een nieuwe locatie voor een van haar bijenvolken. Na plaatsing van dit bericht was er binnen één dag een gesprek over een nieuwe locatie, waar de bijenkasten inmiddels staan.
Een onverwacht effect van FB was dat de aankondiging dat de redactie druk bezig was met de nieuwe Modderkoning leidde tot twee nieuwe leden,die ik hier nogmaals van harte welkom heet.
Voor het bestuur van MMN is het duidelijk: MMN blijft op Facebook.
  

Deel dit bericht:
Gerelateerde berichten
Thema Ruimtelijke Ordening

Update Henschotermeer

Zoals bekend, hebben MMN en VBMM in de zomer van 2024 gezamenlijk beroep ingesteld bij de Raad van State tegen de gewijzigde vaststelling van het

Lees verder »
Thema Plantenasiel

Plantenasiel weer open

Op 12 april was het dan eindelijk zover. Het Plantenasiel is weer open gegaan. Het was een gezellige en goed bezochte middag. Het mooie weer

Lees verder »