zwerfvuilactie in de regen op 9 maart 2013

Deze keer was het zo nat dat Jan Egbers en ik om 9.00 u besloten om het feest af te gelasten. Maar omdat ik al koffie had gemaakt en koeken bij PLUS had besteld en we niemand konden afzeggen, gingen we wel met z'n tweeën naar het 5 Meiplein om koffie met koek te presenteren.

Tot onze verrassing kwamen er toch negen personen op de koffie/thee en koek af. En zij wilden heel graag vuilprikken. Ze waren niet te stuiten! Dus toch in vier groepjes (richting SBI, richting Quatre Bras en rond kerk Maarsbergen en de Tuindorpweg langs het spoor) aan de slag gegaan. We hebben weer veel opgehaald. Aan het einde van de ochtend gingen we totaal verregend maar voldaan naar huis. Dit was overigens de eerste keer dat Nel er niet bij was, zij zat in Portugal, in de regen!

door: Bertjan Sneller

Deel dit bericht:
Gerelateerde berichten
Thema Ruimtelijke Ordening

Update Henschotermeer

Zoals bekend, hebben MMN en VBMM in de zomer van 2024 gezamenlijk beroep ingesteld bij de Raad van State tegen de gewijzigde vaststelling van het

Lees verder »
Thema Plantenasiel

Plantenasiel weer open

Op 12 april was het dan eindelijk zover. Het Plantenasiel is weer open gegaan. Het was een gezellige en goed bezochte middag. Het mooie weer

Lees verder »