Zwerfvuilactie (21-03-2009)

Het was weer een succes! Om kwart voor tien stonden Jeltje, Nel en ik elkaar aan te kijken, op dat moment waren we nog met z'n drietjes. Maar niet lang daarna waren we met 20 mannen en vrouwen, geen kinderen deze keer.

Gelukkig kwamen er ook weer een paar nieuwe, onbekende helpers. Een mooi begin dus.

Op het stukje Maarn-Quatre Bras hebben we toch weer 5 zakken vol verzameld. Zelf deed ik het stuk Maarsbergen richting Woudenberg. Dat bleek hard nodig, ik had al twee zakken zwerfvuil verzameld en ik was nog niet eens bij de Griftdijk … De Tuindorpweg langs het spoor viel relatief mee. Maar de afrit van de snelweg blijkt ouderwets aantrekkelijk voor automobilisten om hun afval te dumpen en de weg naar Doorn doet het goed bij veel scholieren. Bij het SBI hebben we onze collega's van Doorn weer ontmoet.

De soep smaakte weer goed, als vanouds. En het was opvallend dat we het nu eens zonder Jan Egbers moesten stellen, die had een andere afspraak.

door: Bertjan Sneller

Deel dit bericht:
Gerelateerde berichten
Thema Ruimtelijke Ordening

Update Henschotermeer

Zoals bekend, hebben MMN en VBMM in de zomer van 2024 gezamenlijk beroep ingesteld bij de Raad van State tegen de gewijzigde vaststelling van het

Lees verder »
Thema Plantenasiel

Plantenasiel weer open

Op 12 april was het dan eindelijk zover. Het Plantenasiel is weer open gegaan. Het was een gezellige en goed bezochte middag. Het mooie weer

Lees verder »