Bezoek aan Landgoed Huis te Maarn (30-01-2003)

Op maandag 30 september waren ruim 20 kinderen te gast bij de heer van Notten van het Landgoed Huis te Maarn. Wessel en Ruben doen daar verslag van:

Wij, Wessel en Ruben, gaan al een paar jaar mee met excursies.

Op het landgoed Huize Maarn waren we nog niet geweest. Maandag 30 september moesten we ons verzamelen bij het gemeentehuis. Op de fiets gingen we naar de Maarnse Grindweg met een grote groep kinderen. Daar stond meneer van Notten op ons te wachten. Hij bracht ons eerst bij een jeneverbesstruik en vertelde er over. Hij toonde ons plekken waar reeën sliepen. We hebben ook een ree gezien. We liepen dwars door het bos en we zagen een mierenhoop. Deze meneer kon veel vertellen over het landgoed en op het laatst zagen we een boom waar de bliksem ingeslagen was, ongeveer 10 jaar geleden. Het was heel interessant en we hopen dat er gauw weer zo'n excursie komt.

Ruben en Wessel.

Deel dit bericht:
Gerelateerde berichten
Thema Ruimtelijke Ordening

Update Henschotermeer

Zoals bekend, hebben MMN en VBMM in de zomer van 2024 gezamenlijk beroep ingesteld bij de Raad van State tegen de gewijzigde vaststelling van het

Lees verder »
Thema Plantenasiel

Plantenasiel weer open

Op 12 april was het dan eindelijk zover. Het Plantenasiel is weer open gegaan. Het was een gezellige en goed bezochte middag. Het mooie weer

Lees verder »